linkbuildingEίναι μια άμεση και οικονομική λύση για γρήγορη απόκτηση επισκεπτών στο δικτυακό σας τόπο. Η μορφή της διαφήμισης που εμφανίζεται στον χώρο διαφημίσεων της google.com , μόνο όταν κάποιος αναζητά προϊόντα ή υπηρεσίες σχετικές με αυτές που εσείς προσφέρετε, πρόκειται δηλαδή για στοχευμένη διαφήμιση.

Από την άλλη πλευρά είναι λύση οικονομική, γιατί χρεώνεσθε μόνον όταν κάποιος, ανταπροκρινόμενος στη διαφήμισή σας, επισκέπτεται το δικτυακό σας τόπο. Είναι μια προτεινόμενη λύση internet marketing για την επιχείρησή σας.

Άμεση αύξηση των επισκεπτών στο website σας

Καθορίζετε εσείς το συνολικό ποσό που επιθυμείτε να πληρώσετε και εμείς προσφέρουμε σε εσάς:

  • Έρευνα και επιλογή των κατάλληλων λέξεων κλειδιών, στόχων του κοινού μας
  • Προτάσεις και διαμόρφωση του διαφημιστικού κειμένου
  • Ορισμός ημερήσιου προϋπολογισμού για την διαφημιστική σας προβολή
  • Παρακολούθηση εξέλιξης της διαφήμισης
  • Πιθανές τροποποιήσεις της τακτικής της καμοπάνιας

Αναφορά αποτελεσμάτων

Μακροπρόθεσμες καμπάνιες pay-per-click
Οι μακροπρόθεσμες καμπάνιες pay-per-click δημιουργούνται χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη ημερομηνία λήξης. Αυτού του είδους οι καμπάνιες επειδή είναι πολύ ειδικές, δημιουργούνται είτε από μία εταιρία που δεν έχει το χρόνο ή τη γνώση να δημιουργήσει μία καμπάνια search engine optimization, είτε πολύ συχνά για τη συμπλήρωση μίας τέτοιας καμπάνιας SEO. Σχεδιάζονται για να χρησιμεύσουν ως μία συνεχόμενη πηγή πωλήσεων και προσέλκυσης ενδιαφερομένων και πολλές φορές έχουν την τάση να μεγαλώνουν καθώς νέες φράσεις κλειδιά προστίθενται με τον καιρό.

Κύρια προωθητική ενέργεια search marketing
Στην περίπτωση που σε ένα website δεν γίνεται καμία άλλη ενέργεια προώθησης όπως π.χ. SEO αυτός είναι ο πιο κοινός τύπος μακροπρόθεσμης καμπάνιας pay-per-click με σκοπό ίδιο με κάθε διαφήμισης, να αυξάνει σε μόνιμη βάση πελάτες και πωλήσεις. Αυτές οι καμπάνιες σχεδιάζονται ενσωματώνοντας μία μεγάλη γκάμα φράσεων κλειδιών και συνήθως καλύπτουν όλα τα θέματα ενός website. Αυτού του τύπου οι καμπάνιες πετυχαίνουν πάντα (εφόσον είναι επαγγελματικά σχεδιασμένες) το σκοπό τους να δημιουργήσουν κίνηση και πωλήσεις, αλλά είναι από τους πιο ακριβούς τρόπους search marketing και το κυριότερο δεν δημιουργούν κανενός είδους βελτίωση της φυσικής θέσης και κατάταξης του website. Σταματούν την ίδια ώρα που σταματάτε να τις πληρώνετε.

Προσπάθεια για μία θέση στον ήλιο για τις πιο ανταγωνιστικές λέξεις-φράσεις κλειδιά

Αυτού του είδους οι καμπάνια συνήθως καλύπτει μικρότερο εύρος λέξεων-φράσεων κλειδιών από τις συνεχιζόμενες καμπάνιες, αλλά και πάλι δεν σχεδιάζονται με βάση την ημερομηνία λήξης. Αυτές οι καμπάνιες δημιουργούνται για να γεμίσουν τα κενά που αφήνουν οι καμπάνιες search engine optimization, συχνά για φράσεις τόσο ανταγωνιστικές που είναι από πολύ δύσκολο έως αδύνατο το website να καταταγεί ψηλά στα φυσικά αποτελέσματα. Ο κίνδυνος αυτών των διαφημιστικών είναι ότι οι πολύ ανταγωνιστικές λέξεις-φράσεις κλειδιά προσελκύουν ορδές διαφημιζομένων. Επειδή, η τιμολόγηση των φράσεων κλειδιών βασίζεται σε μοντέλο δημοπρασίας, δηλαδή στη ζήτηση που έχουν, θέλει πολύ προσοχή, γιατί εδώ οι φράσεις πληρώνονται πολύ ακριβά, με αποτέλεσμα οριακά περιθώρια κέρδους για τον διαφημιζόμενο. Επίσης θέλει πολύ προσοχή στην επιλογή της εταιρίας Internet Marketing που θα συνεργαστείτε. Αν είναι άπειροι ή χειρότερα, ανίκανοι, και θα εξανεμίσουν τον προϋπολογισμό σας και θα τους πετάξει έξω ο ανταγωνισμός.